lørdag den 1. februar 2014

Genbrugsbutikker


Har ikke fået skrevet meget på Constance Spry de luxe de sidste måneder af 2013, men vil dog fortsætte min rating af genbrugsbutikker i 2014.

Jeg har været en tur oppe i Fredensborg-Humlebæk.

Kirkens Korshærs Genbrugsbutik, Jernbanegade 16, 3480 Fredensborg

Butikken i Fredensborg var en stor skuffelse. Der var virkelig ingen fund overhoved. Måske havde jeg sat forventningerne for højt i forhold til den geografiske beliggenhed, eller også var det bare en rigtig skidt dag.
Men det kan ikke blive en høj rating til denne butik.

Købte ikke noget, men tror kun der kan betales kontant.

Rating: +


Blå Kors Genbrug, Humlebæk Center 16, 3050 Humlebæk


Så var det straks meget bedre i Humlebæk. Jeg fandt en Valentino taske, Stylebutler cashmere sweater og Diane Von Furstenburg skjorte.
Det trækker dog lidt ned, at butikken gav et lidt rodet indtryk og at jeg handlede med den sureste dame, jeg endnu har oplevet i en genbrugsbutik. Har lidt svært ved at forstå, at sådanne mopsede typer kan bruges. De vil vel gerne have at kunderne kommer igen

Der kan bruges dankort

Rating: +++(+)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar