fredag den 2. august 2013

Genbrugsrating - Hørsholm

Så er det tid for endnu en lille genbrugsrating... denne gang har jeg været i Hørsholm og det er bestemt ikke sidste gang !!! Dansk Røde Kors butikken i Hørsholm er bare en af de bedste genbrugsbutikker jeg har besøgt og hele turen værd.

Dansk Røde Kors Butikken, Usserød Kongevej 80, 2970 Hørsholm

 
 
Rating: ++++ og en smiley :-)
 
Det er en rigtig stor butik med både møbler, stor bogafdeling og masser af pænt tøj til en god pris. Jeg har fundet Burberry top, Custummade cardigan, Converse sko og Rabens Saloner tunika og jeg Ææælsker det hele.
 
Du kan benytte dankort.
 
 
Kirkens Korshær, Duevej 1, 2970 Hørsholm
 
Rating: +
Damerne i denne butik opfører sig som om de sælger Haute couture tøj og har absolut intet at have det i. Tøjet var da pænt fremstillet, men det meste var H&M, Kvickly og Føtex tøj til horrible priser. Jeg kan få det billigere på tilbud i de pågældende butikker.


Jeg har efter min tur i Hørsholm opdaget, at der er en Mission Afrika, Ådalsparkvej 63, 2970 Hørsholm.
Den må jeg så besøge næste gang jeg er på de kanter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar