lørdag den 6. juli 2013

Genbrugsrating - Hillerød

Denne gang har jeg været i Hillerød og rate genbrug.
I Hillerød har genbrugsbutikkerne delt sig op i 2 områder med Torvet i midten, der er 2 butikker ned mod slottet og 2 i den anden ende på Helsingørgade.
Jeg synes klart de 2 mod slottet er de mest interessante og der jeg har gjort de bedste fund. Jeg har faktisk helt droppet at gå i butikkerne i Helsingørgade, da det mest har været spild af tid.

Kirkens Korshær, Møllestrædet 3A, 3400 Hillerød

Rating: +++(+)
Jeg synes egentlig det er en dejlig butik og har også fundet gode ting, bl.a. et par helt nye Art støvler og Tommy Hilfiger sandaler. Men jeg synes godt nok priserne er noget skruet op 100,- til 200,- for en kjole og det er på varer som kan fås til den pris på tilbud. Men her er det altså genbrugt...
Derfor får de et plus i parentes.
Man kan bruge dankort.

Røde kors Genbrugsbutik, Slotsgade 53, 3400 Hillerød.
Rating: +++(+)
Butikken er for nyligt rykket fra lokaler ved siden af, men de har nu fået god plads og mere præsentable faciliteter. Desværre er priserne her også ved flytning steget et smule og derfor endnu et plus i parentes. Men klart den bedste butik for tasker (har fundet Furla og By Malene Birger), har også fundet en Baum und pferdgarten bluse der virkede spritny.
Man kan bruge dankort.

De følgende to butikker har jeg ikke taget billede af og gider ikke rigtig bruge tiden på det.

Lumi Genbrug, Helsingørgade 19B, 3400 Hillerød.
Der er en afdeling med tøj, men synes butikken virker lidt rodet. Det virker som om, at møbler og diverse er det man har størst fokus på.
Rating: ++

Blå Kors Genbrugsbutik, Helsingørgade 21, 3400 Hillerød.
Har ikke fundet noget interessant endnu.
Rating: ++

Ingen kommentarer:

Send en kommentar