lørdag den 29. juni 2013

Simply the best !!! - Charity shopping

Har lige været et smut i skønne London.
Boede på Rembrandt Hotel tæt på South Kensigton underground station. Jeg tog en lille genbrugstur fra South Kensington til Chealsea.



Jeg har lånt dette kort af en amerikansk blogger som havde lagt denne rute ind.

Her er et par af mine fund:

Trinity Hospice, 16 Bute street:
Et par Chanel ballerinaer, helt ægte og autentiske !!!! £ 40
De havde et par skrammer på laksnuden men ellers helt ok. Jeg var en tur i Harrods et par dage senere og så de samme ballerinaer til £ 420

Octavia, 3 Bute Street:
Jeg fandt et par Vanessa Bruno støvletter med kilehæl til £ 15. Har set de samme støvler på nettet til 1200,-

British Red Cross, 67 - 71 Old church Street:
Fantastisk Butik !!! Jeg var helt i den syvende himmel. Der var så mange smukke designervarer, så man var helt lamslået. Nogle af varerne var lidt på prisflugt, når man tænker på at det er genbrug. Men igen, jeg tør ikke tænke på, hvad det har kostet fra nyt og det er mærker som Hugo Boss, Maxmara, Moncler, sko fra Prada, Gucci, Tod´s osv.
Jeg fandt denne silkeskønhed fra Maxmara til £ 35 samt en Casmere trøje fra Etro som jeg ikke har taget billede af.


Jeg nåede desværre ikke flere, men næste tur til London skal bestemt bruges på en dag ned af butikkerne på Kings Road. Jeg er speciel ærgerlig over, at jeg ikke nåede at besøge Oxfam Originals, den skulle være superlækker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar