lørdag den 29. juni 2013

De gode genbrugsfund

D. 29.06.2013

Jeg elsker at shoppe genbrug... både fordi det er fornuftigt og fordi jeg er rystet over hvad andre vælger at kasserer.
Jeg vil i dette blogindlæg fortælle lidt om mine bedste fund eller kup de sidste par måneder.

Jeg vil i et senere indlæg rate de genbrugsbutikker jeg frekventere, hovedsagligt i det nordsjællandske.

Yohji Yamamoto blazer 55,- (tør slet ikke tænke på, hvad denne japanske designer har kostet i indkøb.)

 Mcverdi top 30,-

 Green Comfort sandaler 55,- (Oprindelig købspris 950,-)
Odd Molly Silke bluse 70,- ( oprindelig købspris 1200,-)


Det var lidt om de fund som jeg er rigtig stolt af og som jeg ved både har sparet mig på pengepungen, har sikret genbrugsbutikkerne en indtjening og været et lille skridt mod den helt unødvendige overforbrug.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar